Informacja o ubezpieczeniu uczniów
Szanowni Rodzice,
W zakresie szkolnego ubezpieczenia NNW, Rada Rodziców zdecydowała się na współpracę z Bezpieczny.pl, reprezentującą Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Do Państwa dyspozycji jest Opiekun Szkoły ze strony Bezpieczny.pl Generali
Pan Miłosz Siwek pod nr tel. 881-324-261, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Infolinia Generali pn-pt 08:00-18:00 tel. 913 913 913
- Infolinia Bezpieczny.pl pn - pt 8-16 tel. (58) 718 92 53
- SMS o treści "SZKODA" na nr 604 441 091
POLISA NR 90000219715 – Okres ubezpieczenia
od 01-09-2019 do 31-08-2020.
Tabela Uszczerbku – https://bezpieczny.pl/dokument/tabela-bezpieczny
Warunki Umowy - https://bezpieczny.pl/dokument/owu-bezpieczny
Dokumenty jakie należy zgromadzić w celu zgłoszenia zdarzenia:
Dokumenty obligatoryjne:
- wypełnione przez Rodzica oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia dostępne w placówce bądź do pobrania: https://bezpieczny.pl/dokument/Zgloszenie_roszczenia_grupowe_bezimienne
- pisemne zaświadczenie wystawione przez Ubezpieczającego, potwierdzającego, iż osoba, która uległa wypadkowi, w chwili zaistnienia zdarzenia należała do grupy osób, na rzecz których została zawarta umowa ubezpieczenia (w przypadku formy bezimiennej lub braku kompletnej listy w formie imiennej);
- oświadczenie o danych z dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego) lub kopia aktu urodzenia Ubezpieczonego;
- kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej udzielenie pomocy medycznej po zdarzeniu (karta informacyjna SOR, Izby Przyjęć, Pogotowia Ratunkowego, karta informacyjna z ambulatorium urazowego przyszpitalnego lub inny dokument medyczny);
- kopia dokumentacji medycznej dotyczącej dalszego leczenia urazu (karta leczenia szpitalnego, historia choroby z leczenia ambulatoryjnego i rehabilitacyjnego, historia choroby z gabinetu lekarza specjalisty, opisy wyników badań);
- numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego.
Dokumenty dodatkowe:
- kopia notatki policyjnej z miejsca zdarzenia lub dane jednostki policji jeżeli była wzywana na miejsce zdarzenia;
- kopia postanowienia Prokuratury lub Sądu lub dane adresowe jednostki, jeżeli zdarzenie było przedmiotem postępowania karnego;
- oświadczenie o danych z prawa jazdy Ubezpieczonego (jeżeli w momencie zdarzenia był kierującym) oraz dowodu rejestracyjnego;
- inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.
Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:
- zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- listownie na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Postępu 15B
02-676 Warszawa